Tidiga Tisdag...

Klockan ringde 7:30, steg direkt upp och duscha. Tog jag Heinze ut till mamma men stannade på kvantum och handla med mig nygräddade bullar. Fortfarande varma när jag la ner dem i påsen, mums.
Tog en god frukost med två koppar kaffe hos mor min. Varför har alltid mammor så mycket gott pålägg och alltid välfylld kyl? Jag vill också ha det men lyckas aldrig ;)
Tog bilen ner till Malmö för att inhandla diverse jackor och hoods hos min söta kusin idag! Sen har jag skrivit arbete hela dagen och känner mig jätteduktig! Imorgon ska jag börja på att göra inbjudningskort, placeringskort mm till bröllopet. Spännande! bilder kommer, om jag blir nöjd vill säga ;)
Precis hemkommer efter en promenad med Emma, skönt och bra att hon fick ut mig så jag fick lite mer energi. Den där eftermiddagsluren gjorde mig nog bara tröttare, men lyx att  bara kunna lägga sig en timme mitt på dan!

Tack Jennifer för den fina och enda kommentaren i inlägget om min mormor. Jag var ledsen och fiskade efter lite goda kommentarer som piggade upp men inget fick man av sina vänner. Så tack Jennifer, du gjorde min dag!!

Nu dax för The Good Wife på fyran!

Kommentarer
Postat av: Legenden

Jag drar gärna ut dig fler dagar på en promenix=)

Alltid roligare o traska med trevligt sällskap!

2010-04-27 @ 21:17:45
URL: http://lillalarven.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Varsågod, det var ju skönt att höra :). Dina vänner ville säkert säga det till dig personligen, tror du inte!

Tack själv förresten, för alla dina fina kommentarer...:).

Kram

2010-04-30 @ 09:38:51
URL: http://minlillavisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0