Stor klapp på axeln...

Den klappen ger jag mig själv. NU ska jag avsluta examensarbete för idag. Och jag har jobbat på bra idag.
Klar med en delTYP , bara 19 delar kvar...pust!

Usch vet inte ens varför jag gick in på bloggen för jag har inget viktigt att gegga ner, men har jag någonsin det?
Ska nog gå in till min älskade som sitter i soffan...men han kollar sport och då kan jag vänta ett tag till ;)
Jag brukar gnälla på att han kollar sport och spelaR. Men han älskar det och i förhållande får man ge och ta. Sen gillar han nog inte vissa saker som jag gör heller ;) Jag har verkligen hittat han med stort H. Vi har det så himla bra ihop. 4 år har vi varit tillsammans och det blir bara bättre och bättre, det är ju så det ska vara!
För mig är det viktigt att man har kul tillsammans, surar man och aldrig tycker något är kul kan man lika gärna lägga ner. Jag lovar er att här hemma asgarvar vi tillsammans varje dag! Idag knuffade Håkan ner mig i sängen och andades äcklig på  mig, jag kittla honom och andades tillbaka...tio gånger värre! Sen låg vi bara där och asgarva...småfnissar för mig själv medans jag skriver.
Igår när vi skulle äta frukost så sa han till mig samtidigt som han öppnade kylen:
-Vad ska du ha på mackan ditt rövhål?
Jag bara tittade på honom och sen asgarva vi...låter inte särskilt kul kanske men just då var det, för rövhål kom från ingenstans!

Just nu vill jag bara att tiden ska gå! Vart är vi om två år? Har vi hus? Har vi barn? Skrattar vi och fjantar vi fortfarande varje dag eller har det gått till varannan dag? Just nu finns där saker som bromsar mina drömmar såsom arbetslöshet och plugg, men det kommer...ju tidigare destu bättre!

                                                                           <3


Kommentarer
Postat av: Sandra (Emmas kompis)

Det är så himla härligt att läsa om dig och Håkan för det är så likt mitt förhållande med min kära sambo. Det är så kul att se att det finns andra där ute som har det så enkelt, roligt och bra tillsammans som vi har. Ta vara på varandra och njut :) Jag tror att det kommer hålla i sig om dom där två åren också ska du se :)

2010-04-12 @ 22:32:47
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: anna

Frallan & Håkan humor är det ingen som slår! :) Glad för din skull vännen.



Nu ska jag till jobb, skepp o hoj.

Kram

2010-04-13 @ 08:51:42
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack själv :) Vad jag har förstått så är du en klippa i skolan så jag håller tummarna för att Xarbetet ska gå lika bra :) Tack så mycket. Javisst är det kämpigt många gånger men är man envis så går det så jag kämpar på :) Hahaha barnsligt och låg humor stämmer ganska bra på vad det är som får mig att brista ut i asgarv iallafall :) Man blir glad av att se par som oss :) haha :) Ha en bra kväll och kämpa på med arbetet. Det kommer gå alldeles utmärkt tror jag. Kram

2010-04-13 @ 15:09:47
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: Mannen i Fatboyen

Jag blir tårögd...

2010-04-13 @ 17:04:09
Postat av: Jennifer

Det lät ju inget annat än underbart...så himla härligt att kunna skratta och fåna sig. Det är ju just glad man bör var i livet. O är man med ngn som gör en nedstämd då är det ju bara fel! Jag o R fånar oss ibland men inte lika mkt som innan vi fick barn. Men vi vet ju att det finns där o att det kan komma igen, bara vi får tid o ork till det :). Du skriver jättebra Malin aka rövhål, så kul att läsa dina inlägg :). Kram kram

2010-04-15 @ 20:16:57
URL: http://minlillavisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0