OJ!

Vad tiden går när man sitter och gör arbete, förvisso har jag gjort den roliga delen i två dagar nu, nämnligen gjort inbjudningskort, vigselprogram, placeringskort, meny och tackkort. Linda min vän, låtsas att de ska gifta sig så jag har utgått ifrån deras önskningar på utformningen av dessa. De ville att de skulle vara enkla och vackra och jag tyckte jag lyckades mycket bra! Har även gjort klart offerten som jag ska skicka till brudparet ;) (låtsas offert såklart!)

Nu blir det duschen sen tycker jag att det e dax för fredagsmys. Här hemma skiter vi i allt som heter Valborg, fast det har vi ioförsig gjort vartenda år. Vår första valborg tillsammans satt vi i min lägenhet och byggde pussel och drack en massa kaffe till klockan tre på natten! Middagen idag består av vår standard rätt tycker, dvs kött, med klyftpotatis, morötter, rödlök och rödbetor i ugnen NAM NAM!

Trevlig valborg alla fina människor där ute!


Här får ni en liten glimt av inbjudningskortet


Kommentarer
Postat av: anna

så fiiiiiiiint!

2010-05-01 @ 01:16:30
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: Veronica

Gör du våra menykort ? :P

2010-05-01 @ 12:28:25
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0