New shoes...

Skor kan man fan aldrig få för många av. Jag har jättemycket skor, men envisas med att gå i samma vanliga varje dag, typ mina vita skitiga gamla converese. Men nu längtar jag efter våren och sommaren ännu mer så man kan börja använda alla söta små sommarskor, för än är det för kallt med öppna skor tycker jag!
De puderrosa är från deichmann, som jag handlade med Putte och Hannis på entré förra veckan. Först gången jag hittar ett par fina skor där, fast har ioförsig bara varit i butiken en gång innan. De svarta är från scorett och dem köpte jag till mig själv som belöning för att vi fick de högsta betyget man kunde få på vår grupptenta =)

                                           Ni får helt enkelt tänka er ett par bruna fötter i dem :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0