Måndag...

OJ OJ OJ vilken kreativ måndag vi har haft här på Hälsingborgsvägen! Kan knappt tro att det är samma människa som sitter bakom datorn ens. Men det underlättade en hel del eftersom jag fick word på min datorn idag, TACK Gross! Håkan har det ioförsig på sin datorn, men den brukar vi kalla för Rolls Roycen, behöver jag förklara smeknamnets innebörd?! Fick i läxa av min "handledare" att skriva 3 sidor. Och hade det varit grundskolan nu hade jag banne mig fått en guldstjärna i pannan, jag har faktiskt plitat ner hela 4½ sidor!

Men jag ska nog ro arbete i land ska ni se. Jag har ju dock det svåraste kvar. Varför sparar men det svåra till sist? Gör ni likadant? Egentligen ska man göra det först så har man det gjort. När det gäller mat så sparar jag alltid det godaste till sist. Där är jag minsann och da tvärtom!

Idag har vi även tvättat vår soffa, det var inte en dag förtidigt kan jag säga! Men tacka oss för att vi behöll Håkans soffa istället för mina vita soffor. Det är väldans snyggt med ljusa soffor men fan så opraktiskt! I en soffa ska man kunna slänga sig och äta vad fan man vill i, utan att behöva oroa sig över om man spiller en liten chokladbit i. Man ska kunna spilla lite rödvin i den, råka sätta sig på Håkans äckliga använda snuspåse som han lagt så fint på locket på snusdosan i soffan ...ja ni ser vart jag vill komma va?


Jag ser fram emot torsdag.Då ska jag köra mot Teckomatorp och sen ska vi köra mot Malmö. Lite workshop i skolan och sen ska jag och de andra bästa åka till entre´för lite shopping, men framförallt mysig skvallerfika!

Rinde även ett samtal idag, hon blev glad att jag hörde av mig så vi kan ju hålla tummarna =)

Nej nu slår piskan mot min rygg...BACK TO WORK!

 


Kommentarer
Postat av: Putte

Håller helt med om att en soffa ska tåla en hel del. Dock vidhåller jag fortfarande att den inte är i behov av tvätt! Granskade den även i onsdags och den såg ut att vara i fin form! :) Trots msn snacket har vi fan varit flitiga idag, heja oss!

2010-04-19 @ 23:11:27
URL: http://anywhereisparadise.blogg.se/
Postat av: sofie

är de subisgruppen som ska skvallefika hehe :)?

2010-04-20 @ 01:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0