Kräka lite...

Hur kan en så pass stor kedja som Gina Tricot ha en så usel hemsida?! Där sjunker de ner en nivå i mina ögon...och jag är övertygad om att det inte bara är jag som tycker det.
Man orkar ju inte gå in på deras hemsida för den är så frukansvärt slö! Sidan ska ladda produkterna. Redan där är jag smått irriterad och lämnar sidan. Vet Gina inte hur viktigt det är med en fungerande hemsida?

Nä en snabbare och bättre hemsida skulle höja statusen på företaget! Lite pinsamt med tanke på hur stora de är...

De åker i soptunnan som Sverker hade sagt!


Kommentarer
Postat av: Jenny Westerlund

hej malin =) hahaha som anställd på gina tricot kan jag inte annat än hålla med dej. Jag hatar hemsidan. Tyvärr envisas de med att den och butikerna är två helt olika företag så palla klaga till nån annan än vårt huvudkontor. hoppas allt är bra med dej. kram

2010-04-11 @ 21:51:15
Postat av: Legenden

Jag håller oxå med dig fullt ut!!

2010-04-11 @ 23:21:29
URL: http://lillalarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0