It´s been a while...

Ja mina vänner, de senaste dagarna har vi varit i Karlstad, därav det uteblivna bloggandet!
Vi kom hem på påskafton och då smällde vi till med en liten fest. En rolig sådan, med en härlig mix av folk!
Det blev ganska så tät dimma den kvällen, men vi hade askul! Vi var sex pers som sov hos oss sen, trångt? Javisst!

























Passar på att smälla in ett inlägg medans Håkan och Nillay är iväg och handlar chips och dippa. Det räckte tydligen inte med Fanta, två påskägg, popcorn och sprängfyllda muffins. Idag har vi tre degar heela dagen, och då menar jag precis hela dagen. Vi har bland annat kollar på Inglorious Bastards och Avatar, fantastiskt bra filmer!
Nej nu ska jag ta mig en kiwi, man kan ju inte äta godis hela tiden ;)


Kommentarer
Postat av: Legenden

Äntligen ett inlägg! Tack för en sjukt rolig lördag:)

2010-04-06 @ 00:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0