Fre/Lör...

Jag skäms över att jag inte ägnat mitt arbete en sekund på tre hela dagar, när jag egentligen borde sitta tre hela dagar med det, då jag har alldeles för mycket kvar att göra...13 dagar till deadline...oops!
Igår var jag och sambon iväg på en tripp mot Helsingborg, ingenting inhandlades förutom mat, dock blev jag X hundralappar rikare då jag lämnade tillbaka en klänning som inte passade.
Senare intog jag och två av mina vänner Tycho för en liten matbit och två glas rödvin, mkt trevligt och mkt gott!
Kom hem vid halv elva tror jag, strax efter där började Slumdog Millionare på tv och vi började titta. Mina ögon gick i kors och jag somnade i soffan =)

Idag har solen lyst och vi ville ta vara på soltimmarna. Vi åkte ut till M&T och satt ute i trädgården hela dagen, vilket har resulterat i ett rött bröst, aj! Sambo med flera skulle ha en utekväll i Malmö, så efter jag släppt av dem på stationen körde jag vidare ut mot Häljarp igen för lite grillat,gott!

Nu sitter jag här alldeles ensam en lördag kväll. Mysdressen är på och sminket är av. Ljusen är tända och tekoppen är framme! Datorn i knäet och tv och alla kanalerna är mina ikväll! Tror jag ska kolla på en riktig snyftare, Dagboken kanske? Sist jag var ensam hemma (en lördag) var i Oktober när H och jobbet var ute och åt. Så jag ska njuta av min ensamhet...fast lite saknar man honom ändå!

PS! jag vet att jag har blivit kass på att blogga med bilder. Det är ju mycket roligare att läsa en blogg med bild.
Men just nu orkar jag inte koppla in mobilen, systemkameran och digitalkameran för att ladda över bilder...vilket i-landsproblem!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hejsan!

Lät som en mysig ensamkväll. Ibland behövs det med...men är man van att ha mannen sin bredvid sig i soffan kan man lätt få lite abstinens.

Tack så mycket för den fina kommentaren. Blev very happy :). Jag tänkte radera mina känslosamma inlägg just för att jag var så ärlig, men jag håller med, visst behövs det lite ärlighet. Det är det jag gillar med att läsa dina berättelser också. Du skriver med humor och ärlighet, me like.

O inte ska du ha ångest. Det är ju under slutstressen man arbetar som bäst påstås det. Att ladda batterierna behövs, o solen är superbra på det. Kommer du klara fin fint :).

Ha en fortsatt skön helg. 15 grader o sol lovar dom idag. LOVELY. Jag ska osså skaffa lite bränna o röja massor i trädgården! KRAM

2010-04-25 @ 09:02:43
URL: http://minlillavisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0