Förvirrande?

Jag orkar snart inte se ditt skit mer på facebook, inse själv lilla vän, det är inte ok om man e så gammal...Igår var en superlyckad kväll, köttet blev perfekt, ja allt var perfekt om jag får säga mitt! Idag har man varit lite mör. Oj vad jag småskrattar när jag ser din panna, söt e du! Men ibland blir jag arg på dig!
Kollade förresten filmen " I taket lyser stjärnorna" innan idag. Den gick på Canal Plus. Jag har sett den innan, men idag var jag tydligen väldigt känslig. Gud vad jag grät, usch, jag kunde verkligen känna dotterns panik över sin sjuka mamma.


 




Nej nu fortsätter jag min kväll i sängen istället. Kollar tv och läser ett par sidor i boken min tänkte jag!




Trist att vi inte ses lika myckets som vi gjorde innan, men tyvärr blir det så ibland. Du har ditt nya liv och vi har vårt, men jag önskar att vi kanske kan ses lite nästa helg?


Imorgon är det andra bullar som gäller, det kan inte fortsätta så här, jag gör bara skit för mig själv!


Mkt trevligt samtal hade jag innan idag, samtalet varade i 32 minuter, det var inte igår som jag pratade så länge i telefonen, men vi prata som FAN som vi brukar säga ;)



Och tack för att du hjälpte mig idag, det klarnade lite bättre, vi ses imorgon igen och efter det, då jävlar!




Kommentarer
Postat av: anna

ingen fara, hoppas hjälpen hjälper! :) Kommer nog bli lättare med Word på datorn :D

2010-04-19 @ 16:08:40
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0