Fjortondeapriltjugohundratio...

Underbara väder, underbara liv, underbara humör. Ja idag har allting känns underbart enda tills nu. När jag satte mig med arbete. Ni kanske tycker det är ett jävla tjat om detta arbete, men det får n i helt enkelt stå ut med, om ni vill läsa min blogg!

Idag var jag o sambon en stund på IKEA och inhandla diverse saker. Vårt sovrum anses nu komplett! Storhandla på City Gross. På lördag kommer det fina folket och 3 rätter står på menyn. Trevligt!

Har även varit nere i stan och fikat med mina goa tjejer, det var längesedan! Vi satt på Gyllens Koppens innergård, gud vad mysigt. Har aldrig varit där förr. Solen sken, vindstilla och inte mycket folk (haha där kan de sitta och trängas på skitta Espresso house och 261) 

Ikväll kommer en långbent tjej på besök. Vi ska dricka te, äta muffins och jobba på våra arbeten.

Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0