Dåliga sovnätter...

kanske inte så konstigt man sover dåligt om dagarna när det enda man gör är att häcka framför denna skärm. Man är ju kanske inte så supertrött när man lägger sig, slut i huvudet men inte i kroppen. Idag har jag knappt varit utanför dörren ens...Fy Malin! Men vädret har inte lockat ut en  direkt. Det har faktiskt varit väldigt skönt att bara sitta inne idag. Imorgon är det skolan igen som gäller, ska bli kul! Känner att jag har en del frågetecken som behövs rätas ut! Man vill ju inte sitta och producerat flera sidor och sen få höra att man är inne på fel spår.


Vi har precis ätit lite räkor framför tvn när vi kollade på Draknästet, mitt favoritprogram just nu. Ska in i storarummet och slänga mig på soffan för nu vankas det movietime!!




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hello!

Hoppas det går bra med arbetet! Jag kommer ihåg när jag hade tentor. Man satt inne hela dagar, framför datorn, trots att solen sken för fullt där ute. Det gynnade inte arbetet direkt kan jag erinra mig nu i efterhand :). Hjärnan blev slööö.

Hoppas du vatt inne på rätt spår iaf :).

Vad är Draknästet, never heard of it?

Ha det så bra o lycka till. Kram

2010-04-22 @ 20:41:09
URL: http://minlillavisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0