100417

Hejsan bloggen och alla mina läsare. Hoppas er lördag är en bra sådan fast att vi hellre hade haft blå himmel och massa solsken, men allt kan man tyvärr inte styra över!
Har precis duschat och vi ligger bra till med tiden. Ikväll ska vi nämnligen ha tre rätters middag här hemma.
Herr och fru Björsing kommer till oss, det ska bli trevligt!
Det är mer att fixa än vad man tror, om man vill ha en perfekt kväll vill säga ;) Fast det hänger bara på en sak...berättar imorgon!

Nu ska jag in och föna håret så jag får lite liv i det. Visst är det härligt att det är ljust så länge om kvällarna nuförtiden. Dagarna blir längre och man får mer energi. Men det känns konstigt att käka en mysig middag vid 19 och det är lika ljust ute. Enda nackdelen tror jag. Man vill ju duka mysigt med massa ljus. Men jag tror att mörkret kommer lagom till efterrätten =)Imorgon ska jag till finaste Gross. Vi ska leka skola. Hon ska vara min lärare och jag eleven och så ska hon hjälpa mig lite med det dumma examensarbete!

Ps! Legenden, det var roligare att städa med den rosa moppen =)

 


Kommentarer
Postat av: Legenden

Ja de e mkt roligare o städa med den rosa moppen:)

2010-04-17 @ 17:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0