Sommarens höjdpunkter...

Sommaren är utan tvekan slut...löven har härliga färgen, det luktar friskt ute. Det är så ruggigt när man cyklar till tåget strax innan sju om morgnarna att man får ha på sig vantar. Det blir mörkt tidigt och man kan sitta inne med gott samvete, tända ljus och kura upp sig i soffan. Jag älskar hösten, efter sommaren som är min favoritmånad så kommer hösten. (fast regn och blåst kan vi vara utan, eller det får gärna regna så länge jag slipper vara ute just då) Men jag tänkte summera sommarens höjdpunkter...


Grillfest i Västa Hamnen


Midsommarafton


En vanlig onsdagkväll på Tycho med goda vänner


Karnevalen Emma o Jag


Veckan hos farmor i Karlstad


Kräftskivan hos Emma o Lane


Dagen då jag Håkan och Tulle målade om hos mormor
och sen åkte till Skånes Djurpark


Emma och Lanes bröllop


Alla myskvällar här hemma vid kasst väder


Pappas 50-års dag


Brorssan fyllde 23


Alla galna fester

Alla stranddagarna
Slöedagarna hos mamma
Jobb på Åhléns
Bio och käk med Gross i Hbg
Alla vinkvällar på balkongen
Grilldagar

Ja listan kan göras lång, mycket lång med några godbitar delade jag med mig!


Kommentarer
Postat av: anna

fina partybilder där jag faktiskt är med på en o annan :D

2009-09-22 @ 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0