Skolarbete sucks...

Sitter fortfarande här i köket och jag känner att jag har suttit här för länge...
Intog denna stol vid 9:30 imorse. Stolen är uppvärmd för flera timmar sedan. Börjar få ont i ryggen, då man sitter som en hösäck på stolen. Huvudet värker av att bara ha tittat på en dataskärm samtidigt som jag har kramp i handen efter alla anteckningar. Mina ben börjar röra på sig och jag känner att hur jag än sitter så sitter jag inte bekvämt. Klockan 16 är det dax för en välbehövd ansiktsbehandling men det är om 2h och 10 minuter.
Tror jag ska öppna upp lite fönster så här blir tvärdrag och sen ska jag ta en svängom med dammsugaren i lägenheten..då detta verkligen behövs!




Kommentarer
Postat av: Veronica

Bilen är ändå bilen, den får jag inte kalla min :P

2009-09-21 @ 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0