Geggamojor...

Ja det var inte lätt att hitta ett passande namn på bloggen...och det har jag fortfarande inte.
Men allt som jag ville heta var redan upptaget och så blev jag sur!
Eftersom jag mest kommer skriva gegga här inne så tyckte jag namnet var passande!
Nu ska jag bara fixa ny header och göra sidan lite snygg, men det kommer med tiden...

Egentligen har jag inte tid att gegga runder här inne, jag har en massa skolarbeten som ska göras.
Men man måste ta en paus ibland och den pausen tänkte jag tillägna min blogg.

Jag kommer att dela med mig av allt som jag känner att jag vill dela med mig.
Allt ifrån en bra film jag sett till svordomar, bilder, fester, tankar och funderingar.

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0