Blubb...

Dagen har varit bra, slutade halv 12 idag. Mötte upp Anna alias Aset och tog en lunch i stan på Basilika, mkt gott och mkt trevligt, gick vidare in i lite butiker. Skrattade gjorde vi, som vanligt!!

Nu blir det bara plugg för hela slanten. Imorgon klockan 10 ska jag möta upp Putte på Maddes för lite tentaplugg tillsammans.

Åh vad jag är glad...över en väldigt liten sak...som jag velat ha så länge och äntligen är den min...underbara ljuvliga Armani Diamonds PARFYMEN...dyr som poker var den...har jämfört den med en tändare så förstår ni att det var dyra droppar (465:-)


Kommentarer
Postat av: grossni

härmapa malle ;) jag vet du vill dofta som jag :)

2009-09-24 @ 17:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0