Användbarhet på Internet...

Heter kursen som vi ska tenta av imorgon? Har Malle pluggat som hon sa att hon skulle göra idag?
Nej det kan jag väl inte säga att hon har,tyvärr. Varför blir det så? Man vet att det är tenta imorgon men man kan inte sätta sig ner och plugga. När man blir påmind om tentan så vill man hålla händerna för öronen, blunda och bara lalalalala och sen tittar man och tar bort händerna från öronen och så har man glömt bort det för ett tag!

Mötte upp Putte på Maddes idag för frukost och tentaplugg! Öppna vi böckerna? Svar:Ja Men tittade vi i dom? Svar: Njaaee. Nej det gjorde vi inte! 4 timmar satt vi där och snacka bara en massa annat, alltifrån beaverballs till fettigt hår. Kom hem men bestämde mig för att dra och träna för att få lite energi. Sjukt trött idag men det hjälpte fan inte sitter häre och sneglar mot sängen...vill bara klä av mig och krypa ner under täcket!

Nej nu MÅSTE jag plugga!. Imorgon ska jag klara tentan! Efter skolan ska jag till farmor och luncha och senare på kvällen sticker vi mot Göteborg och kommer hem på söndag igen!


Malle råstud i Carros brillor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0