Världens bästa söndag...

Vaknade av att Håkan väckte mig, och jag kollade på klockan 10:14, OJ! Men sen kom jag på att klockan är ju bara 09:14 =) Låg och gosa lite för att sedan fixa lite frulle. Bs låg och slagga på soffan, legenden ;)
Körde ut till mamma och tog en liten mysfika där. Grym mensvärk och tryckte i mig två Ipren sen begav vi oss ut till Järavallen och tog både den blå och den röda slingan.
Hem och duschade och baka chockladmuffins för sen dök Aset över =) Aset är sååå go!
Lite senare blir det skräckis! Då ska vi släcka alla lampor och täcket och kudden ska inta platsen i soffan med oss.


Skogsmulle


Skogsmulle som knäppar sig


Kolla in mina fina muffins! Ser ni så bra dom matchar mina servetter? ;)


Kommentarer
Postat av: grossni

hahahaha vilken bild på dig malle.

2009-10-25 @ 21:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0