Packa pappas kappsäck...

Nej men min kappsäck, eller resväska för den delen!
Det är bara 3 dygn man ska vara borta men ack så svårt iallafall. Är ju en ganska så van packare egentligen men ändå så blir man lite osäker.
Men huvudsaken är att man har pass och pengar med sig, allt annat kan man köpa!

Har precis duschat, mitt hår ser ut som en trasslig risbuske, bäst jag tar itu med det nu annars blir det ännu trassligare.

Dagens skolan har väl varit ok, men framåt eftermiddagen var det bara otroligt segt...
Jag Putte och Hanna fick oss några rejäla garv strax innan halv fyra! Kan bero på att man suttit framför en dator heeela dagen, man var lite småtrött och lite hungrig.

Ps! Tack bästaste Hanna för pannkakorna idag och tack Putte för den lilla men goda muffinsbiten jag smaka...har inga känningar av magont ännu ;)

Ses på måndag när jag tillbaka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0