Mamma 50år!

Ja världens bästa mamma fyllde ju 50 år i helgen, det var därför som vi var i London 3 dygn.
Jag fullkomligt älskar staden och vi ska absolut dit igen! Staden tog liksom aldrig slut...
Var längesedan jag/vi skrattat så mycket som vi gjort! Vi hade ju den största legenden av oss alla med oss, dvs "Andy", "Bs", Black Sheep" "Råttan". Han vet hur man bjuder på sig själv!
Vill inte sitta här hemma i soffan utan vill hellre sitta på en mysig pub och dricka Corona med lime, fantastiskt gott, och billigt!! Vi hade tur med vädret, dvs att det inte regnade, utan alldeles härligt skönt höstväder! Nästa resa blir till Singapore =)




På väg till Madame Tussauds


Mamma på middag med George Clooney på hennes födelsedag!


SJälvklart besökte man Primark, 2ggr!


Och drack en massa Starbucks Kaffe!


Indianhopp i Hyde Park

Ska uppdatera med flera bilder men just nu är nog datorna lite trött och jag orkar inte med slöa datorer så det kommer mera en annan dag.






Kommentarer
Postat av: Veronica

Ser jätte trevligt ut, man kan inte annat än att förälska sig i LOndon over and over. Fasen nu blev jag mer resesugen, 13 november sticker vi på roadtrip i USA. las vegas here we come!

Puss

2009-10-21 @ 06:31:24
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0