Home alone...at the moment...

Tog en varm dusch, har hopppat i mysbyxorna och gjort mig en god smoothie på Vaniljyoghurt, banan, blåbär och hallon, mums vad gott! H är på Speakers Corner och käkar med jobb, så han lär inte komma på ett tag.

Innan idag gick jag över till Emma med ett litet paket, det är hennes dag idag!! Vi fikade på goda kärleksmums eller "Snoddas" som man brukar säga, väldans goda.

Imorgon är det fredag, och vi är lediga! Jag ska väl inte klaga, detta har varit den glassigaste veckan nånsin!
(Endast varit i skolan i tisdags) Så imorgon ska H ner till Malmö och träffa en polare, så jag ska åka med för jag ska shoppa en klänning som jag spanat in. Sen ska jag ta tåget hem och träffa Jenny och sen blir det träning!


Lördag, Malmöööö Yeaah Baby!!!

PS! Har fixat Lia, och det känna jätteskönt. Det har legat och tryckt mig inombords men nu är det fixat! Och jag kommer vara på mitt gamla jobb, dvs JaBaDaBaDo i åtta veckor!
Jag ser verkligen fram emot det! Då ska den nya vår/sommarkatalogen göras och jag ska bland annat hjälpa till med att fixa bilderna i Photoshop mm. Följa med Emma o Eva från idé, skiss till produktion. Bygga små modeller mm, mm. Saknar inte mina forna arbetsuppgifter alls. I slutet bestod dagarna mest av att enbart packa ordrar och det var ett ekorrehjul...du kunde inte klättra uppåt vill säga.
Vilket gjorde så att jag till slut sökte nya vägar, och det känns helt rätt att sitta i skolbänken igen! Så även om jag inte saknar jobbet så saknar jag mina kollegor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0