Göteborg...

Ja förra helgen var vi i Göteborg, vi körde upp på fredagskvällen och hem på söndag förmiddag, trevligt weekend.
Jag hade sett fram emot en massa shopping, speciellt en vinterjacka, men icke!
Det jag fick med mig hem från Göteborg var en Body Butter från Body Shop, Oliven...min favorit!
Hade gärna sett fram emot att få asa på flera kassar, men glad blev min plånbokiallafall!
Vi lunchade mkt gott vid Saluhallen, vid bordet bakom oss satt Harald Treutiger, oohh en kändis!

Vi åkte spårvagn in till stan, vilket var väldigt smidigt. Man hoppar på och 6 minuter senare var man mitt på Avenyn! En hållplats hette BÖGATAN och ja det lät verkligen som dom sa "Nästan Böggatan", lite kul så där på en trist spårvagnstrip.




På väg hem


Lite kanelsnäckor på golvet har väl alla?

Det togs tyvärr inte många bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0