Fredag 15:22

Sitter här som en redig hemmafru med förkläde runt min kropp.
Har precis stekt 1½kilo kycklingfilé och efter den stekningen var det till att skrubba av köket...satan vad det skvätter! Håkan har dammsugat oh då menar jag verkligen dammsugat... jag smygkolla på honom när han for runder med dammsugaren i linne och kallingar. (men säg inget till honom) Han dammsugade golven och soffan Lyfte på dynorna och t.o.m dammsuga där. Tog ut mattor och skaka och lyfte på sladdar och annat skit som ligger och skräpar på golven.
Sen tog han ett tag med trasan och dammade, sängramen, fönsterkarmar, byråer, speglar, toan, tv-bänk...you name it!! Nu ligger han på soffan med sin dator på magen.

Snart ska jag göra mjölkchockladspannacotta...(långt ord!) Ikväll kommer Emma och Lane hit och vi ska ha PARMIDDAG och  jag gillar det!

Har även varit i Helsingborg en runda och bränt lite pengar på Åhléns, blev lite allt möjligt..ljus, efterrättsglas och liite saker till!

Nej back to work!

Ps! Satan vilken träningsvärk jag har efter gårdagens träning!


Kommentarer
Postat av: Veronicaeronica

Parmiddag? Härligt

men jag tar det som en liten knuff :P

2009-10-10 @ 11:44:55
URL: http://www.metrobloggen.se/veronicacandy
Postat av: Veronicaeronica

Hahha, jo jag fröstod att du läst mitt inlägg men som jag skrev. I olika perioder prioriterar vi olika saker och inget är fel :P

2009-10-10 @ 13:24:05
URL: http://www.metrobloggen.se/veronicacandy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0