Det var inte igår...

som man var på JaBaDaBaDo, men det var mysigt. Hela styrkan var inte där och det var lite trist. Men nästa vecka är det som vanligt igen! Idag har jag mest suttit och redigerat bilder, dvs sparat bilder i rätt format till hemsidan. Sen har jag druckit masssssor av te eftersom det kändes som det var minusgrader i rummet. Imorgon blir det tjocka koftan!

Tog tåget 15:15 till Helsingborg för att möta upp bästa Cicci och Jenny. Gick och titta lite och handla en jättefin blus, ska inte handla men kunde inte låta bli =( Sen blev det mysfika. Jenny du är så söt!!

Nu sitter Håkan och Nillay och spelar Lego på Ps3 och jag sitter vid datorn. Vi åkte ner och hämta varsin kebebrulle från Rhodos innan, vansinnigt gott!
Nu ska jag snart gå in i sovrummet och mysa med mig själv, dvs titta på Grey´s Anatomy!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej älskling! såå mys å se dig igår! Saknar dig igen som vanligt! Förlåt att jag malde sönder fikan, jag snackade så att hela fiket fick veta min livshistoria! Tack för att du lyssnar och är VÄRLDENS BÄSTA BÄSTIS!!!!! Ha en strålande fredag! PUSSAR!

2009-10-30 @ 12:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0