091014

Idag har vi haft eget arbete, vilket betyder att vi inte har någon lärarledd dag utan vi får jobba självständigt.
Men eftersom jag inte har Illustrator hemma ÄN så fick jag snällt bege mig till skolan.
Jason gav oss ganska så kluriga uppgifter, dvs att man fick använda sin lilla hjärna;) och tänka till vilka mått dom små figurerna skulle ha. Men jag och Putte klarade det galant, även om Putte hade problem med sista figuren ;)

Kom hem och inom Kvantum och handla lite till maträtten. Det blev tigerräkor med kål,salladsärtor,nudlar,kastanjer och en vitlökscréme till det! Superdupergott!!

Sen kom lilla Anna över (mer känd som aset) på lite kaffe och skitsnack. Klockan är 21:15 och jag ska väl dyka ner i soffan igen efter att ha suttit här i köket och bloggat lite.


ps! Varför ska vissa personer hela tiden hålla på att skryta?


Kommentarer
Postat av: mannen med knapparna

ja, visst e aset jobbig...

2009-10-16 @ 08:25:26
Postat av: Aset

en hälsning till mannen med knappaarna : Passa dig lillskit !!

haha :)

2009-10-19 @ 23:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0