Tomatsoppa...

Gud vad dagarna går fort på Lian, men imorgon blir det mer strukturetat och det är bra!
Ska även till frissan imorgon, vilket behövs, det är alltid så skönt att gå dit och få bli lite ompysslad.
Man skulle pysslat om sig själv lite mer tycker jag. Unna sig lite kroppsmassage, ansiktsbehandlingar och fixa naglarna. Man köper kläder och skor till kroppen men man är dålig på att köpa till själen...
Hade jag inte pluggat hade jag unnat min själ mer.


Idag ville H kolla på Ullared och jag var skeptiskt...ska vi se den skiten?
Men jag måste säg att det roade, vilka original!! Där var en familj från Malmö som sparade pengar HELA året för att sedan campa i 2 VECKOR och handla ALLT på Ullared inför det kommade året. Barnens julklappar, barnbarnens presenter, schampo till 6 personer ett år framöver mm...Frun i familjen sa att notan brukar stanna på runt 50.000:- och att hon handlar lite varje dag. Hmm det är något jag inte förstår...

Nej nu ska jag luta mig över Hs dator så ska vi spana ;)



Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag vill se Malle & Håkan campa utan för ullared =)

2009-11-03 @ 06:46:46
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Nja Ullared är inte riktigt min grej, var där för första gången förra året för personer jag är kontaktperson till ville dit. Hittade dock två fina julstjärnor.. =)



Pallar inte gå där och trängas bland alla snåla jävlar som vil köpa billiga presenter till jul. HHAHA, eller köpa shampooo för en femma billigare.

Än har jag inga penga problem men vem vet nästa år kanske jag med får campa där ute för att överleva =)



hahaha =)

2009-11-03 @ 11:03:29
Postat av: Mannen med knapparna

Jag såg Malle skitballe o Håkan på Tv igår !!! jättefina när de campade utanför Ullared...så gulligt

2009-11-03 @ 14:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0