Saker och Ting i Bilder...

Jag är ju så himla fantastiskt duktig på att ta foto, men sen att koppla in mobilen och lägga upp dom här är en annan femma...men nu tänkte jag lägga upp några. Så detta inlägg blir ett bildinlägg!


Första lussekatten åt jag när jag och Gross var på väg till Ullared...



Fredde bjöd på Tacokväll...



Mitt och Jaba-Freddes nya idé...


Pantade burkar...


Fantastisk bild över vackra Landskrona...


 God och "nyttig" drink...som vi nu är experter på att göra...



Jag fick göra annonsen som ska in i Lokaltidningen...


Ett mysigt bad...


Så här ser min praktikplats ut...


H kokar chockladkola...



Mina fina lussekatter...



Fick en vacker krans av Mamma och Thomas...


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0