Onsdag...

Jag blir rädd så fort dagarna går...snart är man väl 50 och undrar "Vart tog alla år vägen?"
Träningen igår har redan satt sina spår i min kropp i form av träningsvärk SOM FAN!

Igår hade jag en mysfika med Jenny och Agnes, jag lämnade tillbaka en tröja för att sedan inhandla en annan som jag ska ha på mig på lördagens fest hos Candy i Malmö, nice ;)

Nej nu ska jag fortsätta skissa på  mina flygplan...
Skriver mer ikväll.

                                Denna godbiten kommer att stanna i Svea från den 20 November, Jippie!!

Kommentarer
Postat av: Anna o Amanda

hejsvej

tyvärr var det ingen förlovningsring=) hehe, det e en gammal som gatan ring, som väntas på att få bytas ut..hehe

allt bra o så?

2009-11-04 @ 20:58:04
URL: http://underbaralivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0