Onsdag i all ära...

Idag besökte jag min farmor, det var mysigt! Vi satte oss i storarummet och farmor säger alltid: "Berätta" och då får jag berätta lite allt möjligt för henne. Vad vi gjort i helgen, vad vi ska göra i veckan, hur det är med övriga familjen, hur det går i skolan, vad vi ska äta ikväll etc etc. Hon vill ju så gärna höra och veta vad som händer i mitt liv. Och jag berätta mycket för farmor, jag tycker om min farmor och vi har många hemligheter tillsammans. Hon anförtror sig till mig och det betyder mycket!!

Kom hem vid halv sex tiden, men satt i bilen och pratade med Aset i 24 minuter. Fixade med maten direkt när jag kom upp. Idag bjöds det på kycklingfiléer med pasta och grönmögelostsås...långt ord!

Vraket dök in på en kopp kaffe innan har skulle sätta sig i batmobilen på väg upp till Halmstad.
Nu sitter Håkan i Fatboyen och spelar tvspel, jag sitter i min fåtölj, men har en grym huvudvärk så snart ska jag krypa under täcker och smälla igång ett avsnitt Grey´s anatomy och dregla till Dr Shepard!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0