Monday...

Skrev ett relativt långt inlägg men jag markerade skiten och tryckte på delete. Jag ångrade mig helt enkelt!
Känns som jag tappat det här med att blogga. För vem gör jag det? Får jag något i utbyte?
Lite skrämmande att vem som helst kan läsa här och veta en hel del om mig. Givetvis väljer jag ju själv vad jag ska skriva och jag skriver aldrig något privat här direkt. Har ju en passion för fina skrivböcker och läckra pennor, kanske ska fortsätta att skriva i dom istället? Blogga på papper! Har en hel pappåse med gamla dagböcker. Har skrivit dagbok sedan 1999, varje dag har jag nerskrivet. Så en dag jag känner för det kommer jag sätta mig ner och läsa år för år, blad för blad... Men jag orkar inte just nu, där är alldeles för mkt känslor i dom för att jag ska orka läsa nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0