Min helg...

Har varit kalasbra, men det är dom alltid! Igårkväll kom B och A in till oss och vi spelade Tabu och fick oss ett par rejäla skratt! B är inte världens bästa när han ska svara snabbt, se nedan själv...och detta är bara 3 exempel utav väldigt många...

-Bokstaven efter N
-O
-NÄ!

-Säg en frukt
-Salami

-Vad har man i sin kudde för att den ska bli skön?
-Päls

Sen blev det en runda inne på Tages, och jag har svikit mig själv! Jag hade lovat att jag inte skulle sätta min fot på det skitstället mer i år, men nu blev det som det blev och vi hade kul! Efteråt blev det en fin korv inne på Pölsemannen...

Sov en liten stund innan och nu känner jag att det nog kommer dröja ett tag innan man kan sova gott.



                                                      Vad vore livet utan goda vänner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0