Måndagen den 9 November 2009

Började regna som attans just när jag skulle cykla hem så H kom och plocka upp mig lägligt.
Klockan 15 mötte jag upp Aset för en fika på Maddes, blev en ägg och tomatmacka med sill, mums!

Nu regnar det fortfarande och jag har precis duschat och funderar på att göra mig min grönsaksprickiga soppa, men frågan är om jag orkar ställa mig och göra det nu? Nej jag tror inte det. Grabbarna ska beställa kebabrulle till fotbollsgalan så jag tror jag hakar på där faktiskt. Så onyttigt är det ju ändå inte? Sen tackar jag för mig och stänger in mig i sovrummet och ska titta på ljuvliga Ullared och sen blir det en väldans massa avsnitt Grey´s.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0