Man håller det man lovar...

Det vill säga att jag lovade ju att lägga upp fler bilder från underbara London, här kommer några till!


Åh min stora tonårsidol...Leonado Di Caprio...fråga Gross hur mitt rum såg ut som 14 åring!


I Londons taxibilar finns det gott om space till benen


Utanför Hotellet


En glad födelsedagsgris!


Åker dubbeldäckare




Man var ju tvungen till att testa Fish n Chips...Betyg: njaaaeee


Bild tagen från Tower Brigde, och man skymtar Lonodn Eye, Big Ben och Themsen!

Har ju 1000 bilder till men dom behåller jag för mig själv!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åkte ni London eye? det gjorde vi när vi var där. As mysigt. Fast jag är höjdrädd så Gustav hade mest kul åt mig.Sen håller jag med om att man håller vad man lovar =)



Förrresten! fasen jag troddee bild 1 först var du och Håkan. SÅ lite likheter med Leonardo finns det i håkan med.



Köss

2009-11-05 @ 11:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0