Haaaaa Haaaa

Igår var en kalasdag! I love spontana dagar! Bilen styrdes upp mot Västkustens pärla för att besöka N, han bjöd på gourmet mat som heter duga! Det spelades spel och dansades hela natten lång, det blev så mkt dans och Mojitos att vi helt glömde bort klockan och utgång!

Nu sitter man här hemma igen, har precis kollat Robinson. Ljusen är tända, stjärnorna är tända, täcket och kudden finns i soffan, kan det bli bättre? ...ja det kan det ioförsig...för just nu kollar H tennis på tvn...tur man har en dator och att man e lite trött...jag kommer nog somna tidigt för jag vill upp tidigt imorgon och börja baka =)

Imorgon ska det bakas lussekatter och lägenheten ska julastädas, sen ska jag träffa M & M


Sweet chili marinerad lax på en bädd av rotfrukter, en kall limesås och en
mycket god melon/avokado/fetaostsallad!










Kommentarer
Postat av: Putte

Lika söt som vanligt Malle!!! :) Absolut en fika nu i veckan, om det så är det sista jag gör!!!!!!!!

2009-11-29 @ 12:11:19
URL: http://anywhereisparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0