Fredag...fortfarande...

Jaha då har min älskade bror lämnat Svea för Cypern. Vi kollade in nya IKEA och 500:- lyckades vi smälla fast vi bara skulle kolla, det e konstigt det där...

Maten ikväll var en besvikelse...vi kom hem ganska sent så vi beställde mat istället, men det var inte gott.
Håkan montera dagens köp och jag låg i soffan, drack kaffe och läste Klick och såg att Hanna Graaf hade rekommenderat ett ljus som heter Jo Malone och kostar 400:-, tappade nästan hakan! Det är ju ett sånt vi har på vårt soffbord som jag fick av Agnes senast hon var hemma! Hade jag vetat att det var så dyrt hade jag eldat det med omsorg, nu e det i princip slut! Men gott luktade det och mycket!!





Suddig bild på "dyrgriparljuset"


Kommentarer
Postat av: agnes

tihi.. nu har ja kollat din gegga blogg.. så fiin! tack for mysfika, du e lovely! inte hort nat fran milly an, men hor av mig sa fort ja vet! sov sott xx

2009-11-25 @ 22:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0