Fortsättning onsdag...

och jag har fortfarande inget vettigt att skriva. Kolla igenom min blogg innan och ser att jag inte ska tjata mer om varken livet eller att dagarna går för fort...tror ni har fattat min vinkel.
I dagarna har vi beställt lite saker till hemmet. En Fatboy som vi säkerligen kommer att bråka om för den ser ju så fantastik skön ut, vi beställde en VIT. Och sen en  Mini Ballone (20cm) vas i vitt. Har redan Ballone (38cm) i svart och grön men dom e så stora och det är brist på små snygga vaser i hemmet.


 


Idag på bordet stod det hemmagjorda köttbullar och hemmagjord potatismos med lingonsylt...(den är köpt!)
Var även så snäll så att jag bjöd ner Finkel på mat. Vädret gör att man bara vill uggla inne och det har
jag gjort också, skönt. Nu ska vi kolla klart på Johan Falk-Operation Nektergal!
Tjitjing!!



Kommentarer
Postat av: grossni

Den där fatboy ser oerhört nice ut :D Borde vara jag som är på bilden istället

2009-11-04 @ 22:17:13
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: Mannen med knapparna

shootgun för fatboyen !!!

2009-11-04 @ 22:28:03
Postat av: Mannen med knapparna

va snälla ni e som tänker på att jag ska sitta bra när jag kommer på besök, tråkigt att behöva sova på golvet alltid ;)

2009-11-04 @ 22:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0