En kopp kaffe och en pepparkaka...

Serverade precis mig och Emma en kopp kaffe med pepparkaka, ihopp om att vi ska bli snällare, för snälla är vi redan!

Igår var en mysig dag! Klockan två körde jag ner till stan för att möta upp sötaste Agnes! Hon är ju som sagt hemma för gott!! Vi tog en kopp te och varsin god biscotti på Espresso House. Kom hem senare och H stack iväg, han skulle hjälpa fam. Björsing med en massa gipsskivor. Jag som kände mig lite småfrösen tappa upp ett varmt bad med massa skum (nästan för mkt!) och tände levande ljus och lyssnade på Savage Garden. Det kallar jag vardagslyx. Kröp upp i soffan senare med en kopp te och goda knäckebrödsmackor med ost, tomat och örtsalt! Så det var min härliga onsdag =)

Snart helg och ingenting är planerat, vilket jag tycker är ljuvligt! Efter allt julsnack här på praktiken så vill jag bara ha en pysselhelg! Baka lussekatter och H ska väl baka sin årliga apelsin och chocklad kola. Julstäda och sedan sätta upp våra stora stjärnor!!  Vad ska ni själv göra i helgen??

Ps! Jag vill bara shoppa shoppa shoppa, det kliar i min shoppingnerv!!, men NEJ, Malin ska spara ALLA sina pengar! Hon har redan så mkt och hon blir verkligen inte lyckligare över att där hänger ytterligare ett plagg till i garderoben. Nu ska hon spara pengarna till RESAN, då blir hon lycklig!


(Bild lånad från styleroom.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0