Alla årstider har sin charm...

Jag menar nu när hösten är här, vem gillar inte att kura upp sig i soffan men filten och sin stora kopp med te? Utanför är det blött, mörkt och kallt. Vetskapen om att man bara kan uggla inne utan att få dåligt samvete är fantatsik! 
Imorse var det mörkare än vanligt tyckte jag när jag klev upp 07:20, ja jag har blivit en riktig tröttfis! Varför är det alltid så himla skönt i sängen just när klockan ringer? (Det är förvisso alltid skönt i sängen, men extra skönt när klockan ringer)

Just nu tittar jag ut genom fönstret och ser mitt gym, Nautilus. Det är en ganska så ful byggnad när man tänker efter... Ett enormt plåthus och färgen på plåten är grisfärg till mer än hälften och resten vitt. Grisfärg, hudfärg...ni fattar va?? Inte snyggt! Vem bestämde de färgerna?   "Ja grabbar vi kör vit plåt på bygget och och på gaveln kör vi grisfärgad plåt" Ja något i den stilen lät det nog när chefen instruerade sina undersåtare när komplexet skulle byggas!

Kommentarer
Postat av: Linda

de sköna med hösten e att man slipper ha dåligt samvete för att man inte går ut,man kan sitta inne hela dagarna,gutt :)

Men färgerna i naturen å alla ljus man tänder e mysigt. tack förrsten,håller med att hellre jättesjuk ett tag sen frisk detta mellantingen suger fett :)

2009-11-18 @ 12:39:17
URL: http://lindaslovelylife.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hahah, den var bra.¨

Billigt och billigt fick betala 700 svenska för dom.

Puss

2009-11-19 @ 02:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0