Tummen ner för cancer och mensvärk!

Ja fy fan! Varför ska vi kvinnor dras med mens? Va? Tycker det är orättvist. Männen kan väl få lite skit också.
Jag tycker det räcker att vi ska föda barn, men mens...nä tack!

Igår var det julfest på Åhléns! Det var trevligt, gott vin, god mat och kul lekar! Och idag är man ledig, eftersom jaba skulle på sitt julfirande. Vi tog bilen och styrde mot Nova, men jag mådde fan inte alls bra när vi väl klev av bilen, sjuklig mensvärk och mådde dessutom illa också, då det var bara att sätta sig i bilen igen =(

Så nu ligger jag här i soffan med täcke och kudde och kurerar mig, men värken har släppt..efter 3 tabletter.
H är ute och joggar och innan dess gjorde han lite lunch till oss, han är bara för bäst min kille!

Ikväll blir det god mat och lite Idol tittande. Imorgon blir det en heldag med familjen, I Like!
På söndag blir det jobb, chefen frågar om jag kan jobba hela tiden..och ja jag är i behov av stålar!

Min mormor är sjuk...hon har fått cancer och det är ett jobbigt besked. Nästa vecka börjar hon på cellgift. Det är jobbigt att se en människa som står en så nära må dåligt. Mitt hjärta blöder. Men vi lever på hoppet och det vet jag att mormor också gör! Heja Mormor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beklagar....Hoppas hon kryar på sig.

2009-12-04 @ 17:43:14
Postat av: Linda

hoppet e de sista som överger oss! Hoppas allt blir bra med din mormor.skickar en styrkekram :)

2009-12-04 @ 18:02:33
URL: http://lindaslovelylife.blogg.se/
Postat av: Legenden

Ja, Heja Mormor!!

Hoppet är det som sviker en sist, ge inte upp.

Kram

2009-12-04 @ 19:05:08
Postat av: anna

awe, I know the feeling. Men vi får helt enkelt hoppas på det bästa! Jag finns här, det vet du :)



Nu har jag landat igen...får ses snart. kram

2009-12-06 @ 12:48:21
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: jessica

Usch vad tråkigt.. ska hålla tummarna för henne :=)

2009-12-06 @ 14:57:31
URL: http://jessicakamph.blogg.se/
Postat av: Hanna

Beklagar Malle!! Håller tummarna!! Kram

2009-12-07 @ 19:12:22
URL: http://hannamalinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0