Min söndag!

Ja som ni såg så hade jag en liten gäst som gjorde ett litet inlägg tidigare idag, men tro inte han briljera med dom raderna själv...nej nej nej dom har kan bara precis kompierat och klistrat in...så mkt hade han att säga!

Idag har jag jobbat på Åhléns. Har inte jobbat där sedan i augusti och FAN VAD JAG HAR SAKNAT DET!!
Timmarna flög iväg och det slogs in julklappar till höger och vänster. Mitt svåraste inslag var en stor hatthylla som skulle slås in, men det fixa Malle!
Och sen känns det ju extra bra att veta att man tjänar pengar en söndag medans de flesta bara ligger på sofflocket, eller är på kak kalas ;)

Imorgon blir det ingen praktik, ska följa med mormor och ta blodprover på morgonen och halv ett ska hon rönta huvudet. På kvällen ska vi hem till Emma och Lane och ha mysig glöggkväll!



Kommentarer
Postat av: Mannen med knapparna

Mala mala, jag har så mycket ord i mig som behöver komma ut i det fria så d e helt egenkomponerade rader ska du veta..

2009-12-06 @ 21:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0