Lugn och fin...

Idag har jag haft en lördag bara med mig själv, nästan iallafall! Skulle egentligen med familjen till Svedala men Andreas blev kass i magen inatt och kräkte imorse, stackaren. För två veckor sedan hade han samma skit.
H skulle iväg vid 1 tiden för att ha en heldag/kväll och även natt på Längtans väg. Jag tog bilen och styrde  mot Center Syd och gick och tittade lite för mig själv. Handlade julklapp till mig från pappa =) Sen skulle jag ju kolla upp "den lilla svarta" men det glömde jag...

Senare kom pappa och farmor på lite fika. Nu sitter jag här ensam en lördag, men det är skönt! Jag ska snart göra mig lite god mat och tända ännu fler ljus och bara mysa! Jag ska kolla på världens bästa film...inom kategorin snyft-film, nämnligen THE NOTEBOOK! Den är så bra, så romantisk, så mysig, så underbar!

Imorgon ska jag jobba mellan 11:50-17:10, det ska bli kul. Få känna lite julaction...undrar hur många julklapparna jag kommer slå in? När man är stressad brukar dom inte bli så fina, men jag ska göra mitt bästa (som jag alltid gör) hihi

Nej nu kurrar magen satan så nu ska champinjonerna stekas, likaså broccolin och baconen, jag ska nämnligen göra min egen form av Pasta Carbonara! Smaklig spis!



                             


Kommentarer
Postat av: Putte

Åh låter riktigt mysigt, jag ska typ fira min lördag på samma sätt! Skönt.. Men dock hör ju jag att du behöver snyftfilmen nr 1: Mannen som kunde tala med hästar!

2009-12-05 @ 19:03:43
URL: http://anywhereisparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0