Jaha...

Då var denna dagen snart också över! Jag sitter och har druckit mitt tredje glas vin och kände plötsligt för att blogga! Kom hem från morfar Harry för en 2 timmar sedan. N och F är här hos oss, men dom spelar tradigt skutaspel. Jag hade visst varit snäll i år med för jag fick massa klappar idag igen =) Tackar Tackar!
Idag är det den 25:e december, den stooora festardagen, men vem fan bryr sig??! Jag känner verkligen inte för att gå ut idag, och det bestämde jag för 1 månad sen. Men känner man inte för det så gör man inte.
Ge sig ut bland fulla odrägliga, packade, sviniga folk. Trängas i en sunkig kö för att komma in på ett ännu sunkigare ställe...nej jag tror jag avstår! Vid juladagen blir
folk som flugor kring en hundskit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0