Ibland måste man få gnälla...

Jag vet att jag INTE ska blogga under praktiktiden...(förlåt Emma) men det står STILL!
Jag våndas över redovisningens om vi ska ha på måndag...stå i aulan och ha min LIA redovisning är inget man ser fram emot direkt...men just nu sitter jag FAST, håller på med ett positioneringsdiagram...men jag vet inte hur jag ska börja.

Känner mig stressad dessutom, inte van vid att åka hemifrån 7:50 på morgonen och komma hem ganska så exakt 20:00, då är man trött samtidigt som man är uppstressad. Man ska äta och duscha och gärna umgås med sambon, men då är man så trött så man blir bara irriterad och man lägger sig tidigt för man vet att det är samma visa dagen därpå...men jag ska inte gnälla...men lite måste jag!

På onsdag och torsdag är jag ledig efter praktiken som slutar 14:00, men på onsdag ska jag och Gross dra iväg och handla som sista julklapparna som vi bestämt sedan länge, men på torsdag har jag inget planerat....och det är så inihelsickes skönt! Då ska jag baka till fredag, sista dagen på praktiken så då får man ju hålla en fika!
Hälsa på svärfar som man inte sett på länge, plus att han och Håkan drar till Karlstad nästa tisdag och kommer hem sent på juldagen. Med andra ord vill jag ha lite myspys  på torsdag när jag är ledig och innan H sticker. Ni vet uppleva lite julfrid, handla vår lilla julgran och slå in paket och bara mysa och njuta  över
årets absolut mysigaste och bästa högtid!
Sen jobbar jag helgen igen och hela nästa vecka..men när han kommer hem den 25:e så ska det packas och det sista ska handlas inför vår resa...14 dagar kvar, jag längtar så jag nästa spricker!


Det är inte det att jag inte vill umgås eller inte vill höra av mig utan det är bara det att JAG INTE PALLAR JUST NU!

                              

Kommentarer
Postat av: anna

du kompis, jag är precis som den dära katten haha. Lika utslagen, men det FÅR man vara Malin!!! :)

2009-12-15 @ 18:44:23
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: anna

Haha jag ser ut som den där katten varje dag, helt utslagen. Men man FÅR känna sig så Malin! :)

2009-12-15 @ 18:45:24
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: Mannen med knapparna

e d thoremannen som e dagens gäst med megalånga meningar eller???

2009-12-15 @ 20:43:02
Postat av: Hanna

Malle, du kommer fixa redovisningen galant!! Behöver du nått så hör av dig... Puss

2009-12-16 @ 11:05:46
URL: http://hannamalinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0