Fredag?

Är det verkligen fredag idag? Jag börjar tveka, jag har inte den minsta lilla fredagskänslan i kroppen.
Kanske för att jag ska jobba hela helgen, då kan det kvitta vad det är för dag! Men något som är sjukt är att jag har varit på praktiken i 7 veckor redan, HALLÅÅÅ! Sista veckan nästa...sen är det LIA redovisning i aulan, vilket jag helst vill slippa...

Nu i dagarna kommer jag vara en upptagen kvinna, det gäller att dra in stålarna när tillfälle ges! Julaveckan blir det jobb mellan 9:50-20:10...då jävlar ska det säljas och slå in vackra paket!

Ikväll slutar jag klockan 19, och det fina är att jag kommer hem till god middag och Idolfinal, kan fredagen bli bättre?!

Jag önskar er alla en underbar helg! 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du vet med veronica är det bara trams och flams. I januari då skall vi jävlar festa. vet du hur det blir för Hs del? skall ha med? den 20e måste jag ha svar för du vet detta är en lite seriösare fest med släkt och vänner och MAT :P



Bestämde vi dag nästa vecka? ons eller tors? så jag bokar in det i kalendern.



Puss Puss

2009-12-11 @ 23:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0