Förresten...

OM det skulle dyka upp någon skum bild, text eller annat nu när jag är på semester så behöver ni inte vara oroliga och fundera på om jag tappat en skruv eller liknande! Jag har nämnligen gett mitt godkännande till en viss person som kommer ha tillgång till min blogg och sköta lite uppdatering. Hans namn är inte mindre än Niklas Rosenberg, mer känd som "Vraket" och "Liket" och han är dessutom mitt största fan här på bloggen!!
(fast jag tror inte jag behöver vara orolig, tror nämnligen inte han kommer göra ngt inlägg)


Nilla uppklädd till tänderna den 25/12


Kommentarer
Postat av: Mannen med knapparna

hahahaha, du e sjuk Mala...

2009-12-27 @ 15:13:42
Postat av: Veronica

HAHAHAHAA DETTA SER JAG FRAMEMOT !

2009-12-27 @ 19:12:24
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0