Förlåt...

Men jag har bara inte orkat blogga och jag har knappt suttit vid datorn alls dom senaste dagarna. Då måste det vara ngt fel för Mala sitter alltid vid datorn och kuckilurar om kvällarna. Men nu är jag tillbaka och det är väl trevligt?

Har ju varit en himla massa jobb och det har varit så fantastiskt kul!! Vad folk kan handla julklappar!! Det är ju helt sjukt! Men jag hann knappt blinka så var klockan 19 och vi stängde. De senaste dagarna har jag deesutom jobbat på mediaavdelningen med Bästa Jokke, en mkt skön och rolig snubbe!

Julafton igår spenderades först på jobb för att sedan ta sig till sin farbror och fira Jul med pappas släkt!
Sedan gick jag och Lillebror hem till mamma och Thomas och satt uppe och snacka till klockan 2 på natten. Sen var det vara till att somna gott i soffan. Frukosten bestod av ett läckert buffébord med prinskorvar, äggröra, julaskinka mm, mums..Det jag ville få fram var att en sån lyxig frukost serveras det aldrig här hemma på Helsingborgvägen!

Nu är jag hemkommen i lägenheten, gårdagens julklappar står fortfarande orörda och ouppackade i den stora papperspåsen. Nu ska jag ska ett ryck. Packa upp. Fram med dammsugaren. Städa toan. Duscha och göra sig julafin IGEN för att fira juldagen med mammas släkt! Idag ska vi vara hos morfar Harry! Om det ska vara något positivt med skilda föräldrar så skulle det väl vara att man får ha två julaftnar om året!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0