Årets sista...

Jag vet att det är ganska så fjantigt med listor, men ibland får man vara fjantig och jag är en fjant!


Var är du nu?
Hemma i soffan
Lakrits eller choklad?
Helt klart choklad
Barndomsidol?
Leonardo Di Caprio
Vilken tid gick du upp idag?
Lite över 11
Vad ska du göra i helgen?
Det är helg nu
Hur brukar du ta dig fram?
På bästa sätt
När kräktes du senast?
På fest i Malmö i November (jag hade lag mej så det var inte under festens gång)
Din favoritlåt just nu?
Vet ej...Välkommen hem kanske...så fin text
Var fick du dina senaste pengar ifrån?
Julklappar
Har du sovit i din egen säng inatt?
Klart!
Det roligaste i ditt liv på länge?
Att vi bokat resa
Vad är Gud?
Gud finns inte!
Senaste alkoholintag?
Igårkväll
Vad tycker du om sex före äktenskapet?
Det e bra
Har du haft mörkt hår?
Japp
Vad har du för färg på väggarna i ditt sovrum?
Vitt vitt vitt
Det starkaste du druckit?
Andys HB när man var 14
Vad såg du senast på tv?
På tvn just nu rullar Gladiator
Vad ska du göra idag?
Dagen e tyvärr slut om 1 minut...så jag ska sova
Har du bott i något annat land?
Nej
Är du morgonpigg?
Ja det kan man säga
Vad är du beroende av?
närhet...
Vem snackade du med senast?
Håkan
Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner?
Nej, men det beror på helt klart i vilket syfte jag ringer
Vad luktar gott?
Rena lakan, nybakat
Har du borstat tänderna idag?
Absolut
Tycker du om broccoli?
Absolut
Vad är du snabb på?
Att göra vid mig på morronen

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: banana

haha lätt att Leo Di caprio var din idol! :)

2009-12-27 @ 13:04:32
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0